fredag 18 januari 2013

Velodrom SM o förtydligande!

Första sändningen är skickad till Nigeria.En stycke resväska med 23kg cykelgrejer väntar därmed när vi väl kommer till landet.Att Jimmy bodin skänkt en del har jag ju skrivit om.Fick även ett fint bidrag av Världsmästaren Lasse Myrberg(Cykel o Fjäll):Gensvaret har varit över förväntan och nu funderar jag mest på hur man ska få med sig alltihop.Har bland annat nu tre cyklar som ska med.

Jag har på den senaste resan kontakt med landsvägs cyklister så det är till det jag samlar in.

Jag känner också att när man gör nått såsom detta så funderar både en o annan om pengar o saker verkligen kommer dit som det är ämnat.

Vår vinst i det här är att vi får två barn.Vår tacksamhet för nått så underbart ger oss vilja o lust att ge tillbaka till landet på det lilla vis vi kan.

Så varje krona eller del som skänks kommer att komma till landet.

Bidraget behöver inte vara stort 10 kronor mättar en barns mage en hel dag garanterat.

Konto länsförsäkringarbank 90232063402

Har planer på att försöka få nått fraktbolag att sponsra eventuella fraktkostnader om det inte går så betalar vi frakten själva med egna medel.

Träningen då?

Jo har försökt köra hårt här efter nyår för att kunna köra Velodrom  SM.
Det har gått upp och ner som vanligt då mängden träning är rejäl.
Har till exempel 3 tisdagar nu i rad först kört en 4x4 min intervall (300w x100 kadens) för att sedan bege mig till velodromen för ett 2 timmars elitmotionspass.Landström och (världsmästaren)Lasse Myrberg har även kört dom passen så duktigt med smisk har man fått.Ska i alla fall bli skönt med en lite lugnare vecka blir spännande och se om bena vaknar till liv.

3 kommentarer:

Anonym sa...


Hi, I do think this is an excellent website. I stumbledupon it ;) I'm going to revisit once again since i have book marked it. Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to guide others.

Anonym sa...

När ska ni åka till Nigeria?

Janne.J sa...

Vet faktiskt inte riktigt än men nån gång här under våren kommer det bli.