torsdag 17 oktober 2013

Cycling for children Africa!

 Min cykel insamling har  gått otroligt bra där jag uppskattar värdet på  det insamlade till ca 100 000..
Lite mindre bra har penga insamlandet till barnhemmen gått tills i natt då jag tänkte till lite och skapade en facebook grupp med namnet i rubriken..

Jag ska försöka cykla 100 mil första helgen i nov.Klarar jag det så betalar varje person in minst 100 kronor till barnhems insamlingen.

Bjöd in dom vänner jag hade och flera delade vidare så i morse när jag vaknade höll jag på och sätta gröten i halsen 50 pers som var målet för att jag skulle cykla var uppnått och det bara på några timmar.

Helt sjukt faktiskt och jag verkar till och med få sällskap av en till galning? (Robin Niller).

Lite sällskap lär inte skada då 100 mil ska avverkas på 72 timmar.

Kommer nog och krävas att jag gräver djupt nere i gottepåsen.

Men 6-7 timmars sömn per natt är planen.

Stort tack till alla som stödjer detta.

Målet är att redovisa varje krona i ord o bild här på bloggen.
Och inga omkostnader allt  från er går direkt till barnhemmen.

gruppen

1 kommentar:

Emil Lindgren sa...

Yo Janne!

Är ju en någon facebookare, men räkna in mig i ditt projekt ändå! Kör hårt och lägg gärna upp rutten här på bloggen, men kanske kunde se om det går att vara draghjälp någonstans

/ www.emillindgren.com