lördag 16 november 2013

CX SM sicken Fest!

Pust ännu en 6: plats på ännu ett mästerskap.Kändes som att jag tappade loppet lite direkt vid start då jag hamnade lite långt ned i fältet och fick därför redan efter nån minut sätta ned fötterna o snällt stå stilla så att dom framför hann cykla förbi det knixiga.Täten drog därmed direkt iväg en bit.Vet dock om. Jag hade så mycket med det göra idag.Har kanske varit lite väl mycket annat för att kunna få till en riktigt bra form. I morn är i alla fall sista loppet för i år då cx cupen ska avslutas  i och med smacks cx race.I och med att jag har 3 st nordiska landsvägs 6 : e placeringar så är jag en van 6:e platsare.Lär väl hamna där i totalen på superklassen med.Men det finns ju sämre placeringar så man får väl vara nöjd. årets viktigaste lopp vann jag ju (KM) .

Inga kommentarer: